bebeklerin_annesi ya arkadaşlar siz iyimisiniz ikili testime tüm herkesin doktorlar da olmak üzere bir sorun yok dendi bugün sorun var dedi ben o yüzden güvenmiyorum ki zaten ben kız çocuk istiyordum çünkü yakın zamanda bebeğimi kaybettim o da kızdı bilip bilmeden yargılamayın.