Nesrintas22 Elilar2225 valla canım doktor kız dedi ama ben öğrendiğimden beridir erkek hissediyorum 😂
elifffff1601 Nesrintas22 Allah gönlüne göre versin inşallah kaçıncı haftadasn yanılma payi olabilir hani
Elifderin34 Nesrintas22 doktor daha iyi bilir canım ya bence güvenin tabi ki erken olduğu için yanılma payı da oluyor da :) ben de hep kız hissettim erkekmiş
Nesrintas22 Elifderin34 hakkımızda hayırlısı olsun inşallah benim zaten bı kızım oldu vefat etti arkasından da baya üzülmüş ağlamıştım bu da Allah’ın bana bı hediyesi oldu inşallah
Deletedmom21662 Nesrintas22 ben post açan kişinin önceki postuna neden bakayım hem fikrimi söyledim hayırlı doğumlar 😊