Sisi Kizlarr merhaba. 3 gundur midem cok bulaniyordu sirt agrim vardi geceleri ise adet olcak gibi hafif hafif agrilarim vardi. Ama bu gece digerlerine gore hem siddeti bi tik daha fazla ( oyle hafif yine de abarti giibi degil ama rahatsiz ediyor) aglarim var bel ve karnimda. Sabah namazinda gecmisti ama simdi uyanfim tekrar baslamis. Ve de peceteye toplu igne basi kadar 3 4 nokta kahve leke gelmis. Bugunde randevum var kizlar dua edin gecen hafta 1 cm acilmam vardi. Bu arada 37+6 haftaligim
Pelinoerlik Sisi Benimde aynı şekilde dün geceden beri. Ama kahverengi leke olmuyor da şefaf sümüksü suyla karılık bir şeyler akıyor sürekli anlamadım ne olduğunu 😣
AnneyimHamileyim Sisi Bende aynı 4-5 gündür midem bulanıyo adet olcak gibiyim gün içerisinde ağrı gelip gidiyo belim de ağrıyo 1 cm açılmam var 38+1 haftalığız
Prensesiminannesi Sisi günaydın😍 bende 37 haftalığım kanama falan yok ama bulantı bel ağrısı karnımın içini saran ağrı bende de oluyor. Mide ağrısı mı kasığa vuruyor kasık mı mideye anlamıyorum 🤦🏻♀️ Hayırlı haberlerinizi bekliyoruz ☺️
Ozgemir05 Prensesiminannesi bende öyleyim 37 haftalığım ve doğum yapacağıma inanmıyorum enfeksiyonun çıktı cuma randevum var nolur temizliğimi falan bitirip öyle olsun
Sisi Ay kizlar hem korkuyorum hem de heyecanliyim biran once dogurayim diye 😋😋😋🤣 doktora gideyim habdr veririm oglene. Bir de son gunlerde baska vardi geceleri sanki afedersimiz kasigimin alt tarfalarina bebek basini ittiriyor gibi
Sisi Kizlar aciklik hala 1 cm ve de sancim cikmadi 25lerde birsey:( ama benegin basi cok asagidaymis dr bu hafta gelir dedi 😍😍 beklemez 15 gun dedi
Aysetnj Sisi benim dr da haftaya gelme ihtimali yuksek dedi.. 37+3haftaligiz.. sancim da cikmamisti.. basi cok asagidaymis.. 🤗
Sisi Prensesiminannesi yok canim herseu normal dedi dr zaten kan gelmemisti kahve lekeydi cok minik ama sordumm tek aklima takilan bebegim bu hafta sadeve 60 gr almis ndn oyle olmus anlamadim sormayida jnuttum 😣