Nskyhn 112268 fertamir diye toz bir ilaç kullanıyorum vişne suyu gibi ayni ılık su ile karistirip içiyorum kan değerlerim de yükseldi. Eğer gyno size ufak bir şey yaparsa degistirin bence. Bı de ben de Tekirdağ dayim merkez mi?
TeoMom 112268 Vitaminimiz de aynıymış ben de regenesis kullanıyorum ayrıca d vitamini kullanıyorum 2 gündür de rahimde kasılma olunca magnezyuma başladık 18+1 oldum
112268 TeoMom rahimde kasılma bende de var doktora söylemeyi unuttum bugün doktora gittim şaka gibi ya 🥺🥺🥺 kaldı o
TeoMom 112268 Benim de bugün randevu ama kasılmam olunca doktora mesaj atmıştım canım magnezyum verdi kasılman varsa aklında bulunsun bir sonraki gittiğinde rahim ağzı uzunluğunu sor doktoruna
Honeyballl 112268 bugün başladım bende bana fena şekilde bir uyku yaptı 🤣 zaten bağırsaklarım çok çalışırdı hamile kaldım düzene girdi resmen en mutlu olduğum kısım bu oldu 🤣🤣
112268 Honeyballl kız o bağırsak nasıl çalışıyor ben anlamış değilim vallahi ben cin biberine başladım ekmek arası ufak ufak acı biber yiyorum o biraz etki ediyor 🤣🤣🤣🤣 hep kabızım bennnm
Honeyballl 112268 bezdim valla bezdimm doktora gitmistim pek bişi bulamadılar ama yaşantım baya zorlamıştı 🤣 ye ağzım görsün s.c mabadım görsündüm 🤣🤣🤣 gerçi iyi bişi de değilmiş ben işte günde 3-4 u geçiyordu 🤣🤣
Xxz 112268 daha önce maltofer kullandım kokusu falan çok rahatsız ediyodu kabizda yapiyodu ama.kan değerlerim hep çok iyi çıkıyordu ikinci hamilelikte bu bahsettiğiniz ilacı yazdı doktor gnoferon mü neydi işte onu :) bu kabız yapmadı sabah aç karına içiyorum ve yarım saat hicbirsey yemiyorum. Kan değerlerim önceki gebeliğe göre daha iyi değil ama bilemedim ilaçtan mı benim kendi beslenme stilinden mi kaynaklandi bir fikrim yok
Esra33-34 112268 benım kanım 9 lara düşmüştü gyno fero ile tamamlandı hala kullanıyorum bende yan etkısı sabahları isal yapıyo sadece bir kez. Buda benım işime yarıyo kabız olmaktansa tuvalete cıkmam iyidir
Zlntstn 112268 canım ben 3. Ayımdan beri kullanıyorum özel hastaneye gidiyorum bende kabızlık falan yapmadı süt ve süt ürünleriyle tüketmemek gerekiyor yoksa vücutta emilimi çok zor oluyormuş ben gece uyumadan önce içiyorum
112268 Zlntstn ben gece yatarken süt içtiğim için (reflü oluyor geceleri bende süt iyi geliyor ) o yüzden sabah içeyim diye düşündüm
Melekxcc 112268 Evet, kan değerlerim normalin üstünde seyrediyordu ama ilaçlardan mı bilmiyorum çünkü benim kan değerlerim gebelikten önce de iyidi.37 haftalığım enerjim hala yerinde ,eminimki vitaminlerin etkisi olmuştur .
Zeynepppdyg 112268 bir sürü kan ilacı kullandım en hızlı bu ilaç yükseltiyor acıbademe gidiyorum ordaki doktorumda bunu öneriyor bende kabızlık vs yapmadı sabaha karşı wc uyandığımda içip yatıyorum 2 saat sonra falan kahvaltı yapıyorum çnkü ilaç aç iiçilmeli üstüne çay kahve vs tüketilmemeli ben bu şekilde çözm buldum
112268 Zeynepppdyg çok güzel aciklamissiniz ben de öyle yapayım o halde sabahları ben de lavaboya kalkıyorum o sırada içerim o zaman ben de 🤭