Kubr_a 112268 ben kullanıyorum bulantı kabızlık yapmıyor içinde B12 vit. Olduğu için demir tutulumu daha iyi oluyor. Ferruma göre daha başarılı bi ilaç bencr
112268 @“Laylaycizi_96”#p2321090yaaaa Laylaycizi_96 yaaa o kadar da söyledim kabızlık yapıyorsa yazmayin diye devlet mi verdi özelde mı yazdı fayda gördün mü kan değerlerinde canım
Portakalcicegi 112268 bende tam aksi oldu, bağırsaklarımı çalıştırdı mesela. Daha öncesinde bu kadar lavaboya çıkamıyordum
112268 Melekxcc kan değerlerinde faydasını gördün mü canım ya da evde de anlarsın halin olup olmadığını enerjinden
Melekxcc 112268 Evet, kan değerlerim normalin üstünde seyrediyordu ama ilaçlardan mı bilmiyorum çünkü benim kan değerlerim gebelikten önce de iyidi.37 haftalığım enerjim hala yerinde ,eminimki vitaminlerin etkisi olmuştur .
Busra-varl81 Ben kullanıyorum gayet memnunum herhangi bir kabızlık yapmadı halsizliğime falan çok iyi geldi ihmal etmemeli tavsiye ederim
112268 Busra-varl81 aaa öyle mi biraz içim rahatladı günün hangi saatinde alıyorsunuz bu ilacı yatarken mı sabah mı bide şey sorcaktım devlet Hastanesi’nde mi yazdılar
112268 Busra-varl81 bide şey sorcaktım vitamin olarak da regenesis kullanıyorum doktor doğuma kadar kullan dedi bu demir ilaciyoa birlikte siz ek takviye alıyor musunuz böyle
TeoMom 112268 Vitaminimiz de aynıymış ben de regenesis kullanıyorum ayrıca d vitamini kullanıyorum 2 gündür de rahimde kasılma olunca magnezyuma başladık 18+1 oldum
112268 Kubr_a ferrumu ben hiç sevmiyorum Ferro sanık acayip kabız yapıyor zaten bunu da denicem bakalım Allah büyük
112268 Portakalcicegi darısı bana benim zaten kabizligim var bide bu ilaç beni kabız yaparsam vallahi hastanelik olurum dört günde bir çıkıyorum ben zaten denicem bakicam bakalim
eflinveannesi 112268 ben bu ilacı kullanırken çok zorlandım. Günde iki defa içmem gerekiyordu yemeklerden iki saat önce et ve süt ürünlerine hep dikkat etmem gerektiği söylendi karın ağrısı kabızlık falan yaptı bide midemi bulandiriyordu şimdi başka bir ilaca geçtim daha rahatım
De25 Ben günde 1 kere kullandım bana çok iyi geldi eşim diyo yüzüne renk geldi falan ama bendede kabızlık yaptı
112268 De25 hmmmm bünyeye göre değişiyor demek ki benim vücudum da kabızlığa çok meyilli ama çoğu kan ilacı yapıyor sanırım bunu
De25 112268 aynen mide ağrısı mide bulantısı her ilaç yapıyor inan bu benim kaçıncı degistigim ilaç en iyi bu geldi
Nskyhn 112268 fertamir diye toz bir ilaç kullanıyorum vişne suyu gibi ayni ılık su ile karistirip içiyorum kan değerlerim de yükseldi. Eğer gyno size ufak bir şey yaparsa degistirin bence. Bı de ben de Tekirdağ dayim merkez mi?
TeoMom 112268 Ben doktordan değiştirmesini isteyeceğim çünkü çok kabız yaptı başka da blr yan etkisi olmadı ama sevmedim