12_ze
Eve gelerek en iyisini yapmışsınız tabii, benimde geçenlerde sızıntı şeklinde geldi gittim ve dr eve git yürüyüş yap sıcak suya gir sancıların 2 dk bire düşünce gel doğur çık demişti. 3 gündür de aralıklarla nişanım geliyor ama ne gelen var başka ne giden )) 3. Gebeliğim ilk defa böyle bir şey yaşıyorum hayr ile bekliyoruz bakalım )) Pek kafaya da takmamak gerekiyor etrafınızda ne zaman doğuracan var mı gelişme vs diyen kişilerden kaçın )) Sizde günlük rutin hayatınıza devam edin 🤗