Kızlar nişanım geldi suyum da sızıntı şeklinde geliyordu doktor 3 cm açıklık var dedi nts de sancim çıkıyor ama ben çok fazla hissetmiyorum adet ağrısı şu an benim için gönderdi eve 2 saat sonra gel dedi. Yürüyüş falan yaptım 2 saat tekrar gittim 3 cm açılma ilerlemememiș ama nts de sancı çıkıyor hala suni ile destekleyelim dedi ilk doğumun açılman hızlı olur dedi. Bende sorun yoksa ben gidim sancim sık olursa gelirim dedim kabul ettiler eve geldim bekliyorum sancim şiddetli olsun diye ama evdeyim kızlar sizce iyi mi yaptım kötü mü doktor bi sorun görmediği için gönderdi olsa göndermezdi sanırım. Bir de açıklık muayenesi beni çok zorladı çatı muayenesi bile daha kolay hiç korkmayın çatı muayenesinden. Dua edin benim için kızlar kolay bir doğum olsun heyecanla bekliyoruz 8