eliz3 Canım ben ali karaege’de yaptırmıştım. Benim yaptırdığımda 300 tlydi şuan ne kadar bilmiyorum doğum yapalı 37 gün oluyor. Ama en uygunu oydu, bence hala diğerlerinden uygundur. Internete yazinca telefon numarası çıkıyor, ararsın. Ben gayet memnun kalmıştım 45 dk kadar bebeğin tüm organlarını incelemişti.