Almila0633 oyyy Yaaa evet kuzum içim içimi yemişti ama cidden su belirtiler bisi değilmiş illa kusmak gerekmezmiş onu anladım bugün korka korka gittik ekrana bile bakamadım iyi dedi ya doktor nasıl böyle vucudum hafifledi ki herkes öyle dedi valla kız diyorlar sende ole dedin eşimle bizde kız die tahmin ediyoruz bakalım 29 undan ikili de derler haber ederim 😍🤲🏻💗