Deletedmom_51 benim 2 tanesi kan sulandiricilar ile durdu dozda yükseldi yine durdu sonuncusu 2 genim de var benim homozigotum ben doktor değiştim git dene diyordu diğerleri illa tutar saçma geldi bana bende tüp bebek doktoru buldum rahim filmi çekil dedi rahmim T harfli çıktı darmış ameliyat etti snra dediler çok dardı düzelttik uğraştım bayağı dedi doktor yer açtık sonra ama gebe kalamadım kontrolde etmedi snra kimyasal yaşadım hamile kalamadım diye bende karşı odasında başka doktor vardı oda tüp bebekci onu çok met ettiler dedim birde kadına gideyim birşey mi var yani o hemen zaten ben anlattım durmumu oda film çekil o hocamız kontrol etmedi mi dedi yok dedim ben dedi ameliyat sonrasi takip yapıyordum yapması lazımdı dedi neyse ben bi daha çekildim mi filmi pat yapışıklık çıkmasın mi Allahım dedim imtihan bu dedi bende ameliyat edicem tam dedik bunu dedi açmamız lazım ameliyata girdim ben bir çıktım kendimi bi yerde buldum diğer ameliyatta kolaydı aynı işlem ne oluo ko karnım sarili oralar bantlı sonda takmışlar bune diyorum şimdi kanamış rahmim çok kansız kalmışım kan taktılar nasik üşüyorum ben görsen tir tir musadeye aldılar annem aşağıda heryeri birbine katmış kısa işlem di kızım nerde diye tasikardim bile tavan yapmış karnimda alerji bisiler olmuş doktor başıma geldi resimden gösterdi bak sadce dedi yapışıklık yokmuş sol tüpüm onujde bağırsaklarım gelmiş oralar kapalı yapış yapış rahmim sol tarafı kanamış saği yapabildim demişti karnimdan girip laparoskopide de aynı anda yapmış yumurtalik onunu düzeltmiş 2 ameliyat birden olmuşum yani ben Taşikardi için 1 gece yatırdı bırakmadi doktor takip ettiler hep ben anne olamicammi diye ağlıyordum hep doktor spiral de takti yapışıklık olmasın diyemis oda 2 ay dedi duracak çıkarıcam 2 ay sonunda çıkardı dedi bi daha çekil gel bakıcam çekildim çok şükür o sağ tarafim bile düzelmiş olarak çıktı yoksa yine ameliyat edecekti orayı oh dedim sen dedi kalma hamile biz dedi aşılama yapalım kaliteli olsun herşey ielrler o zaman diye tm dedik bana hucre yenileyici serum başlattı snra asılma işlemlerine geçildi ben yatak döşek covit gibi hastalandım 10 gün oksurukten kendimi kesmek istemiştim kötüydü tabiki tutmadı doktor dedi üzülme sen zaten kalıyordun gebe seruma dedi devam et ocak ayında idi aşılama bende saldım kendimi hiç bakmadan eşimle ilişki devam etti ama baktım mayıs oldu ben gebe kalamıyorum yumurtlama testi aldım ebrunun intagram da serum +glifor idi kullandıklarım da ocaktan beri birde pahalı bir vitamin içtim suya karışımlı yazdi eşimle içtik dedim bu ay sıkı dedim ilişki olucak bakmadim kaçırıyorum demek dedim tm dedi 1 gün boş 1 dolu denedik ve hamile kaldım 5 gün kala öğrendim hemen başka bağışıklık baskılayıcı seruma başlattı diğeri serum bıraktirdi prograf die rahîm bebeği atmasın die ilaç başlattı pahalı şeyler di bunlarda onları da 8 haftada kesti yine enox6000 iğne o fiks zaten aspirinde onlara ek proloton depot 3 günde bir vuruluyorum +progestan yatarken içiyorum +decavit başlattı folik asiti kesti + d vit damla bunları kullanıyorum yola devam bunlarla kam değerlerim de herşey süper şükür ne triodim ne kansızlığım herşey güzel çıkmıştı yine benim hikayem de bu cook uzun ve yorucu süreçler geçirdik çok ağladım kalbim çok üzüldü ama bugün ilk kez bu haftaya geldik hale şaşkınım 9 u geçemiyordum 🤲🏻