2022Mom2022
Tebrik ederim sağlıkla kavusalım inşallah hepimiz 🦋
Bende suan 7+6 ım 3.gebeliğim birincisi 10 haftada düştü🥹oğlum 29+3 de erken doğdu suan gayet iyi 28 aylık.
Umarım bunda her sey yolunda gider,şuan bütün belirtileri doruklarda yasıyorum miğde bulantısı,halsizlik,uyku,iştahsizlık ve aşerme🥲
Kalp atısını duyduk çok şükür bizde durumlar böyle🍃