suleceren 18 haftalık olduk. Devlet hastanesine gidiyorum bu kontrol de bacağı ile kapattı açmadı cinsiyeti göremedik. Yarın özele gidiceğim. Yine aynı sorunu yaşamamak için öneriniz var mı?
Rahime00 suleceren Bende geç öğrendim bnmkide sürekli göstermedi ne yedimse olmadı ayrıntılı ultrasonda öğrendim cinsiyetini 21 haftalıkken. Geç gösteriyorsa kızdır 😂
Baharsss suleceren büyük ihtimalle kızdır hanımefediler utangaç oluyo hemen göstermiyo cinsiyeti saklanıyolar bir süre ☺️
berceste5155 suleceren benim kızımda bacak arasını göstermedi 22. Haftada öğrendim vişne suyu içtim çikolata yedim ama yine göstermedi faydası oldu mu bilmem ama en sonunda 3 paket çikolata yedim o gün öğrendim
Bebegim_gulay suleceren 21 haftalık oldum halen gostermiyor , vişne suyu çikolata meyve herşey yaptım gostermiyo 😄
tunaliseray suleceren aynı durumu bende yaşamıştım. Doktorum karnını güzelce doyur, tatlı ye ve yarım saatten fazla yürü demişti. Öyle öğrenmiştik minik hanımı. 😊
zehraduman suleceren 19 haftaya kadar inatla sakladı bizim ki de hatta herkes kız olacağından o kadar emindi ki 4 kere falan ultrasona girdim ne çikolatalar yedim dönmeyince dönmedi 😂 o kadar nazlanmaya bir de erkek çıktı 😂 Allah’tan milletin gazına gelip elbiseler falan almadım
eslemesila suleceren bende devlette 18 haftaya kadar öğrenemedim ya kordon var yada bacaklarını kapatmış diyodu 19 haftada özele gittik erkek dedi 26 haftaligiz hala degismedi
Uzel35 @suleceren benimde çok kapattı göstermedi doktor çok nazlı bu demişti ama en sonunda erkek olduğunu öğrendik sağlıkla gelsinler inşallah 😍
seyma9188 suleceren Ayy biz de göremedik bacaklarını kapatmış yatıyordu 🤣 Ellerini de ensesine koymuş sanki güneşleniyor keyfe bak diyo doktorum 🤣 13 haftalıktı gittiğimizde ağustos başında tekrar randevum var. 17 haftalık olacaz o zaman belki gösterir diye umut ediyoruz 🙃😅
Deletedmom_11 seyma9188 ah canım öğrenebildin mi bari bizimkinde ellerini ensesine koymuş yatıyor bir türlü öğrenemedik 😅