Gulbenkrt Eğer bebeğin doğumunu sağlamak için tıp uzmanları sezaryene karar vermişlerse, sezaryen yapılır, bunda hiçbir mahsur yoktur. Bebeğin durumu annenin sağlığını tehdit ediyorsa sezaryen tabii ki caizdir."
Benimde başından beri doktorumla ortak kararımız normal doğumdu 34 haftada erken dogum tehlikem basladi 36 haftada gebelik kolastazı ve dün 37 haftada doğurtmamiz lazım dedi doğum şeklini sordum dedi sen nasil istersen ama ben sezaryen öneriyorum seni ve bebegi riske atmak istemiyorum dedi bebek 36+3 de henüz rahim agzina baskı yapmadigi icin rahim agzi sıkı sert bu durumda ilaç verip 8 saat bekletiyoruz rahim agzi yumusasin diye dedi sonucunda açılmama ihtimali de var dedi bizde sezaryene karar verdik bende cok üzüldüm nasipte ne varsa o gelir başa.