Meryy69 Eylül sonu görünüyor şuanlık ama ne zaman gelir bilmiyorum. 30+1 olduk birazcık yorulmalar başladı, artık 3. trimesterda olduğumu anlamaya başladım. Gebelik şekeri olduğu için pek agirlasmadim henüz çünkü 5 kilo aldım fazla kilom yok. Ama artık uzun süre oturmak falan çok zor hep uzanmak istiyorum, bir de aşırı su içmeye başladım tabi bu güzel bir şey sıcaklara rağmen ödemim olmadı daha bunu da su içmeye bağlıyorum.