Meryy69 Aysekalkan yaa kuzum nasılsin suan umarım herşey yolunda dir olsun sakın üzülme gelirse de hayırlısi olsun
Aysekalkan Meryy69 şimdi 24saatlik idrar verdik ona bı degerlen firma olacak Allahdan tansiyon 12lerfe hamdolsun pretigin yüksek seviyede çıkıyor sorun orda birde şeker devreye girdi ikigundur oda yükseldi 7aydir süper gitmisdi 😢nasip canım dua edin 34leri görsem sağlıkla gelsin
Meryy69 smallbaby ayy bende hazırlığı bitiremedim hala ve artık dışarı yanlız çok çıkamıyorum eşimde gltmemi istemiyor bir an önce halledelim de inşallah sağlıkla gelsinler
EzKrkcatkr Meryy69 Benimde 13 Eylül, bakalım şu anda bir sıkıntı yok, arada sırada karnımda sertleşme oluyor ben onu bebişin yaslanmasına yoruyorum 😁 gece yatmadan önce burun kanaması ve sıcak basması dışında çok şükür bir sıkıntımız yok 😇
Hatice2323 EzKrkcatkr sertleşme bende de oluyo bende erken doğumdan suphelendim yorulunca daha çok oluyo tabi
Duyguklc4 Benim de 23 Eylül dedi doktorum 32 haftalığım erken doğum riskim var ama son günler de de bel ağrım var ama doktorum normal dedi
Meryy69 Duyguklc4 bel ağrıları olur annesi sürekliliği önemli insallaah hayırlı zamanda sağlıkla gelsin kuzucuk ama artık ben zamnaini beklesin gibi şeyler düşünmüyorum eğer risk varsa yarın öbür gün kötü bişe olmasından da gelsin artık yoğun bakım şartları çok daha rahat
Duyguklc4 Meryy69 evet her şeyin hayırlısı bu süreci biraz da onlar yönetiyor ne zaman gelmek isterlerse artık ☺️
Nesine @Meryy69 ah ah sorma walla cok zor gecıyo cnm baslarda rahattım ama son 2 haftadır yerimden kalkasım yok walla karın sertleşmem cok rahatsız edıyor benı bel agrısı mide yanması ayakta durdukça kanburlaşıyorum😊cok değişik ya
Meryy69 Nesine gerçekten 2 dönem de hiç sıkıntım yoktu son dönemde bildiğin ayaklarım panda gibi değişik geçiyor inşallah sağlıkla gelsinlerde
winterwitch Meryy69 arada gelen adwt ağrısı oluyor 1-2 dakika süren. Çok ağırlaştım eğilemiyorum. Bebek oynadıkça midem bulanıyo mide yanmam oluyo hiç zevkli değil😁 yatakta dönerken bile heryerim acıyo baldırıma kramp giriyo sürekli yorgunum…. Eksiklikler bisürü daha sayıyım mı🤣
Aysef27 Meryy69 yalniz degilmisim demekki bende kwndimi bıraktığımı falan saniyordum ama herkes ayni sikayetlerde bulunmus😅 biraz rahatladim ayni durumda oldugumuzu ogrenince