Bende 20 haftalıkken covid olmuştum canım şuan 37+2 yiz o kadar çok ağır atlattım ki ateş kusma öksürük halsizlik hepsi vardı serum takıldım bol bol meyve tükettim 2 öğün beslenmem dikkat ettim bol su içtim güzel dinlendim öksürüğüm çok fazla olduğu için göğüs doktoru ilaç vermişti ama içeriğini okuduğumda hamilelerin kullanması önerilmiyor yazıyordu benim kadın doktorum kullan demişti bende kullanmak istemedim şuanda öksürüğüm hala fazla bir şekilde var göğsümde hırıltı var 8 gün sonra doğum var doğumdan sonra göğüse muayene olucam tekrardan ama endişe etme olumlu düşün olumlu olsun ben çok ağladım bebeğime birsey olucak diye Allaha şükür çok çok iyiyiz sende olumlu ol hemen atlatırsınız inşallah 🙏 🙏