Merveozr 28haftalık hamileyim kızlar covıd pozitif çıktım ateş boğaz ağrısı bel ağrısı var parol içiyorum ateşimin düşmesi için ,bebekte daha hareketli normale göre nasıl atlattınız geçirenler tavsiye verebilir mi endişeliyim
Cankusum_22 Merveozr canım korkma 12. Haftamdan da atlattım şimdi de 36 ya giriyorum yine atlatıyprum bol meyve, su, vitamin istirahat bebeklerimiz güvende allahın izniyle korkma doktorun ilaç vermediyse evde hafifçe atlatırsın inşallah
Ulkr__ Merveozr önceki hamileliyimfe ben de olmuştum öncelikle panik yapmayim ben çok fazla su meyve ve çay tukettim bazen tiksinsem bile vitaminleri sadece ordan aldığımı biliyordum ve hasta psikolojisine girmemeye çalıştım sürekli iyiyim bişeyim yok yarın daha iyi olucam dedim 4-5 gune falan toparlanmışdım sonra da belirtilerim kayboldu size de geçmiş olsun korkmayin artik coğu hamile yaşiyor ve geçicek onemli olan stres yapmayin
-Papatya- Merveozr kemik suyu iç canım bol sarımsaklı falan. Turşu suyu sirke ev yapımı varsa daha iyi olur. Sık sık ılık duş al. Sırtına zeytinyağı sür çok iyi geliyor. Toz tarhana çorbası yine bol sarımsak ve sirke. Süt yoğurt meyve özellikle ben kış ayında olmuştum o yüzden nar ve portakal sıkıp içmiştim yine bazı yerlerde portakal var eğer bulabilirseniz iyi geliyor. Boğazın içinse pekmez iç. Hatta pekmezin içine biraz limon sık çok az karabiber at iç ben baya gördüm faydasını
-Papatya- Merveozr aminn inş canım benim 🤲🏻 Sırtına zeytin yağı sürdür ve üzerine buzdolabı poşeti koy ve iyice terlemeye çalış hatta beline sıcak su torbası koy yorgan falan ört ve terlemeye çalış daha sonra da ılık duş al yine kalın giyin yat bol bol terlemeye çalış.
citipitianne_91 Merveozr ben 3 aylıktım oldum.aşırı derecede öksürüğüm vardı onun dışında bişeyim yoktu.Şimdi yine covidim doğumum normalde pazartesiydi cumaya ertelendi.Dün test verdim hala pozitifim.Artık yarın tekrar yapıcam yine pozitif çıkarsam alacaklar artık doğuma iki şekilde de 🥴
Merveozr citipitianne_91 Allah yardımcın olsun canım inşallah bu zor süreçte geçecek stres yapma bebek için Allah ol derse olur doğumu böyle kısmetmiş yeter ki sağlıkla gelsin
Vicibici Merveozr Geçmiş olsun canım. Bol bol istirihat et sakın covidim ölüyorum hastayım psikolojisine girme inşallah hemencik toparlanırsın. Aşın varmıydı? Bol c vitamini tüket hatta suda eriyen c vitaminden iç D vitamini kullanıyorsan aksatma sabahları ılık ballı limonlu su iç miden yanmıyorsa biraz karabiber atabilirsin. Günde 1 tane ıhlamur içebilirsin limonlu. Tavuk suyu çorbası ve kemik suyu çorbası içine bol sarımsak sirke katmanı tavsiye ediyorum. Bende dünden beri kendimden şüpheleniyorum hafif öksürük boğaz yanması grip halsizlik flan var bilerek test vermeye gitmedim çünkü önceki covitim çok ağır geçmişti kafamda kurdum kurdum durdum 2 hafta atlatamadım. Şu an covitsem bile daha iyiyim çok şükür. Zaten ilaç kullanamıyoruz bu süreçte bi tek kan sulandırıcı ve parol öneriyorlar.
Merveozr Vicibici çok sağol canım dediklerini yapıcam şimdi kemik suyuma çorba söyledim sarımsak katıp içicem hiç halim yok yapmak için kemiklerim ağrıyor , çok haklısın psikolojik olarak da etkiliyor kendimi toparlamaya çalışıyorum sadece korkuyordum çok hareketlendi bebek bu kadar hareketli değildi ama atlatacağız inşallah
mercimegin_annesiii Dün bende test verdim negatif çıktım ama öksürük var bugün öksürük doğumu tetikçiye diye duydum doğru mu acaba 37 haftalık
Elisam123 Merveozr kendi doktorunla iletişime geç bence kan sulandırıcı olarak aspirin ya da ecoprin veriliyor iğne bile yazabilir hamile olduğun için gebelikte kan zaten yoğunlaşıyor covid ile birlikte daha da yoğun olur
citipitianne_91 Merveozr Allah razı olsun canım.Öyle tabi ki bunda da vardır bir hayır.7 gün oldu bence artık bulaşıcılığı kalmamıştır zaten
Merveozr Elisam123 çok iyi oldu bunu söylediğin bilmiyordum soracağım doktoruma da ulaşamadım inşallah ulaşırım
Vicibici Merveozr inşallah aynı benim bebiş de baya hareketli öksürdüğüm için mi bilmiyorum 🤷🏼♀️ Bir an önce iyileşelim 🙏🏻🙏🏻