Aysusen4 kimyasal gebelik geçirdim ertesi ay hamile kaldım ben de kimyasaldan sonra yaptığım testim direkt pozitif çıkmıştı ama reglım 6 gün geciktikten sonra yaptım malum tekrardan hayal kırıklıgına ugramamak için genelde kimyasaldan sonra hemen tutuyor diyorlar❤️