Aysusen4 iki yıl önce bende kimyasal gebelik yaşadım adetim gecikmeden farkettim göğüslerim acayip sızlıyordu test yaptım pozitif çıktı iki gün sevinebildik sonra kendiliğinden düşmeye başladı kan yoluyla, doktor endişelenmene gerek yok sağlıksız gebelik olduğu için tutunamamış bu gibi vakalar görülüyor dedi ama ben üzülmüştüm baya