Ela03 Tiredmother aynı şekilde 43 gün var aşırı haraketli ilk bebegim 40. Haftada gelmişti bunda korkuyorum her an olabilir diye
Fundafunda2 45 gün kaldı sağlık sıhhatle kavuşalım inşallah ama sıcaklar dedikleri kadar zormuş hiç böyle düşünmemiştim
Kevsr Betusgani Betusgani inşallah zor olmaz yazşimdiye kadar iyi gitti havalar ama Allah yardımcımız olsun🤲🏻😊
Betusgani Kevsr Amin Rabbim bi avazda kurtarsın hepimizi 🤲🏼🤍 bizim de erkek Ağustos erkek ayı olmus ya 🐣
Elvanguzel Betusgani 59 gün zamanında olursa tabi abisi ve ablası gibi erken gelirse 30 40 sayıyoruz biz yinede inşallah 37.haftayi görürüz 🤗