Nurcantas65 Canım 33 haftadayim daha 34 e gircem 2 gün sonra, kendim alıyorum aynaya bakarak sadece iç kısımda insan zorlanıyor onun dışında sıkıntı yok,pembe boncuk agdayla alıyorum eritip diğerleri kabuk yapıyor bende 🤭
Nurcantas65 Ruveyda_baskapan valla ayna koyuyorum önüme görebildiğim yere kadar alıyorum 😂 orda burda az biraz kalmissasa makineyle alıyorum. İnsan kukusunu özler mi ben özledim 😂😂😂 göremeyince kötü oluyor insan sjsjjssj