Herkese selamlar,
Ben 24+4 haftalık hamileyim. Hayatım boyunca vücut kıllarını jiletle aldım. Hayatımda bir kez tek ağda yaptım, onda da kaçarak güzellik merkezinden uzaklaştım. O derece kötü bir deneyimdi.
Sorun şu ki büyüyen göbeğimden dolayı artık jiletle temizliğimi yapmakta çok zorlanıyorum. Bir de çömelirken zorlandığım için bebeğe zarar verme korkusu oluştu. Ağda denemeyi düşündüm ama acıdan kasılırken bebeğe zarar verir miyim diye çok endişeliyim. Bana kolaylık sağlayacak bir formülünüz var mı?
Daha bu haftada bu kadar zorlanıyorsam, gelecek haftalarda ve doğumda temizliğimi nasıl yapacağımı hiç bilmiyorum. Yardımcı olabilecek varsa, önerilere açığım 😊