leona98 Ulkr__ men ushagin hereketlerini gobek etrafimda hiss edirem. Artiq 2-3 heftedir sadece oralarda olur. Usm muayinesinde problem olanda deyirler onsuzda. Siz hekime demisiz ashagda hiss etdiyinizi?
Ulkr__ leona98 mende 22+5 heftelikdi men de göbək etrafinda hiss edirem bezi hallarda aşağıda his edirəm siz o heftelerde de ancag göbək etrafinda hiss edirsiz?
leona98 izobellaaa-_- doktor bana bebek cok normal tam haftasina uyhun dedi. Zaten programdada 950 gram yaziyor bu hafta icin. Ama ben pofuduk bebek seviyorum belki de 😂
drmeri leona98 merhabq benim oğlum, 26 +3 iken 980 gramdi, 28+3 iken 1300 gramdi. suan 29+3 teyim bilmiyorum, 30da gideceğim bakalım.
leona98 Ulkr__ aaaa ama turk hekimler orda tehsil almish hekimler 25+ olduqu middetce normal sayir. Meni de oz hekimim chox qorxutmushdy🥺
leona98 Ulkr__ men 22+5 hefftelikde ashagida hiss edirdim. Ele bilirdim ushaglig boynuna goredi ushag adhagi dushub😃 ama shukur problem yox imish indi ancaq gobek etrafinda hiss edirem
cileklicookie Selvaelizvera leona98 27+1 dün gittim 1.100 gr 37 cm dedi canim haftasina gore bi tik zayif dedi. Ilk kizimda zayif dogmustu bunuda cok kiloli beklemiyorum acikcasi ilk kizimdada 28. Haftada gitmisim usg de 1295 gr 38 cm yaziyor
Ulkr__ leona98 menim bir 28 birde 23 həftəlik erkən dogumum olduğu üçün önlem aldıq. InsAllah bu sefer men de daxil olmaqla bütün hamilələr vaxtinda sag salamat qucaqlarına alarlar❤️ can belke bilersen türlkler deyire maden suyu için yaxşıdı falan sen icmisenmi neye xeyri deyib ve bizde varmi maden suyu
3babymom izobellaaa-_- ya biraz genetik de olabiliyor ben bugün gittm Dr iyi dedi kilosuna boyuna 30+4 1700 Gr 41 cm dedi sizce nasıl acaba
leona98 izobellaaa-_- ben doktorum zaten 🥰 genetik oldugunu biliyorum🥰 ama az yedigim icin (canim hicbir sey cekmiyor) belki de o yuzden dna da olan kilolu yonunu yansitamiyordur diye dusunuyorum🥰
izobellaaa-_- leona98 yaaaaa ne güzel doktor olmak 🥰🥰🫶 bende çok yemiyorum aslında hatta kestim yemeği diyebilirim ben genetiğe inanıyorum çocuğun kilolu olsun isterim ama yine de kilolu olsun diye Artık pek birşey yapmıyorum
3babymom leona98 mesleğiniz çok kutsal bı meslek 🌸🌸 bebeğimin ölçümlerini yazdım sizce nasıl yorum yaparsanız sevinirm
cileklicookie Hilal_16 bana niye zayif dedilwe acaba bir tik zayif hatta 1.300 falan olmasi beklenirmis bu haftalarda