Ummu_gulsevinc Berfo googleden mutlu resim yazın ilk çıkan lingi tikyalin resmi çekin kopyalayın buraya kopyala yapıştır yapin
aynenkezoaynen Berfo Her iki çizgi bebek değil maalesef 🙄 lh testi olduğuna göre belli ki yumurtlama için soruyosun evet canım yumurtlama olmaya başlamış ama tahminimce asıl yarın pik olacak daha da kızaracak gibi duruyor bu günleri değerlendirin
yigitinannesiiiii Berfo bugünü değerlendir kuzum bide yarın yap test daha koyu ise yarınıda değerlendir ama silikleşir ise bugün yumurtlama günün
Berfo Bellks evet canım dün hiç çıkmadı bugün böyle çıktı dün silikte olsa çıkmadı o aklımı karıştırdı
Berfo yigitinannesiiiii canım dün yaptın ikinci çizgi hiç çıkmadı bugünde umudum yoktu ama yapmam lazımdı hergun bugün böyle çıktı bugün değerlendirilecek yarında bakicam değilmi ilk defa yapıyorum bu ay
yigitinannesiiiii Berfo aynen canım testi tekrarlamasan bile bu günleri değerlendir test stres yapıyor bazen insanı😉
Berfo aynenkezoaynen dün hiç ikinci çizgi yoktu canım bugün çıktı yarında bakicam inşallah ❤️ HGS de çekildim haziranda cnm