Barlasinannesi ben dogal boya kullanmadim :D normal koleston alip boyadim… Ama doktoruma danistim o sekilde karar verdim onu belirteyim. Doktorum zaten her gun trilyonlarca kimyasala maruz kaliyorsun oda dogunca cok fazla kimyasala maruz kalacak bunu engelleyemezsin zaten , hem ne kadar sakinirsan o kadar cop batar goze dedi bende o sekilde dusundugum icin tamam diyip boyadim…