-Papatya- ZelihaaK dayımın eşi doğum yaptığında annem demişti yengeme ordan biliyorum. Yengem açık tenli ve yüzü hep leke olmuştu hamilelikte annem de yüzünü saçınla sil demişti o da sildi eskisi gibi olmuştu yüzü leke falan gitmişti
Kedilivebebelilili ZelihaaK bende sizin gibi düşünüyorum fakat etrafımda bu inanışa sahip kişiler var ve riskli gebelik geçiriyorum çok bunalmama rağmen pes ettim artık doğumdan sonrayi bekleyeceğim benim yerime de kestirin kizlar 😢
ZelihaaK Kedilivebebelilili çevre baskısı bizi mahvediyor zaten umarım sağlıkla sıhhatle alırsın kucağına inşallah 🙏
ZelihaaK Arzu7439 başlarda bende kestirdim yani ilk kestirmem değil kimseye söylemeden gittim kestirdim 😂 bu 2. Bunu da söylemeden kestireydim keşke
handeozt8 ZelihaaK ben kestirdim yani o zaman ağda kaş bıyıkta yapılmaması gerek ömrü veren Allahtır tüy ile ölçülemez diye düşünüyorum
ZelihaaK handeozt8 bende aynı şekilde düşünüyorum bende başlarda kestirdim bu 2.olacak bilimsel bişey var mı acaba diye merakımdan sordum