Gebeliğinde saç kestiren var mı ben sıcaklardan bunaldım ve ombreli olduğu için çok yıprandı saçlarım tekrar ombre yaptırmak istemiyorum hem daha çok yıpranacak hemde açıcı kokusu çok daha zararlı olduğunu düşünüyorum sarılar iyice aşağı indiği için kestiresim var batıl inanç bana göre ama herkes kestirme çocuğun ömrü kısalır vs şeyler diyor ömrü veren Allah saçla bağdaştıramıyorum ben bu durumu kestiren var mı acaba