Canım bende tüp bebekle gebeyim 6 haftalıkken kahverengi lekenmelerim başladı doktorum coraspini direkt kesti ama kanama olarak 3 defa yaşadım şuan 11+6 2 günde bir hâla kahverengiler görüyorum yatıyorum sürekli 2 aydır benim doktorum da çok ilgisizdi hemen riskli gebelik uzmanı buldum ona başladım bakalım canını hiç sıkma ben de çok sıktım canımı ama artık bıraktım benimde 5. Gün dondurulmuş embriyoydu hayırlısı olsuun hakkımızda