Merhaba arkadaşlar burada yeniyim çok başlıklarda konuşulmuş ama benim sormak istediğim başka tüp bebek tedavisi görüyorum transferimden sonra 6. Gün bugün kanamam başladı kahverengi yeryer kırmızı. Doktora sordum progestan iğneni günde 2ye cıkar dedi. 5 adet progestan fitil kullan dedi. (Bunun yanında 1 coraspin ,gunde 2 oksapar ,gunde6 ekstrofem kullaniyorum) 10. Gün gel pozitifi görürsek bakarız dedi. Acaba beta hcg yaptırmadan eşime proluton depot aldırıp vurdursam birşey olur mu? Bu akşam yaptırtmayı planlıyorum.