Adamiranin__annesi en güzel isim sizin beğendiğiniz isimdir🙊 etrafa kalırsa o kadar saçma öneriler geliyo ki. Ben İlk kızımın adını doğa koyacağımı söylediğimde öykü melisa yaprak koy falan dediler böyle benim hiç sevmediğim asla koymayacağım isim önerileriydi bi de öneri istemediğim halde. Doğa adını da herkes sevmez ama iyiki kendi içime sinen ismi koymuşum başkasının lafıyla vazgeçsem değiştirsem kesin pişman olurdum