Ipeksari57 Rabbim hepimizi iyi insanlarla karşılaştırsın çünkü doğum gerçekten nasıl olursa olsun şekli çok stresli oluyor o yüzden herkesin doğumu kendine özel ve güzel bı anı olarak kalmalı ☺️ bir de özeller de 3. Sezeryan ücreti dudak ucuklatiyor resmen o kadar fark aliyolarki 2 ile 3. Sezeryan arasinda neredeyse 3 bin oynuyor arada,her hastanede tanıdık olması şart işte🙈