32 haftalığım kızım olcak nasip olursa dün kontrolüm vardı kilosu 1500 çıktı boyu 44😔boyu çok iyi ama doktorumuz çok zayıf 3 hafta geriden geliyor dedi renkli ultrasona gönderdi bi sıkıntı çıkmadı şükür bi hafta iyi beslen kilo alcak mı almıcak mı bakalım ona göre bi yol çizeriz dedi ekstradan vitamin ve balık yağı da verdi dua edin kızlar çok canım sıkıldı😔😔2 buçuk yaşında bide oğlum var oda 38+4 de doğdu 2650 kilosu 49 da boyuydu