Sbm050421 merve21_ bende biraz üzüldüm ama aslında çokta sıkıntı değilmiş canım , 3-3.5 arası doğarsa miss ☺️😇 zaten iri olsun istemiyordum 🙈 yani normal doğumu sıkıntıya sokacağı için istemiyordum inşallah 3-3.5 doğarsa bebişim kafi 🥰
Elifaden merve21_ yok Sezeryan olacak normal doğum istemiyorum korkuyorum bir de 5 yaşında kızım var onda da sezeryan olmuştum
Mlktnc merve21_ normalmiş 😇 34. Haftada gittiğimde de 2360 olmuştu uzun ince bir kız olacak demişti doktor 🤭