Ays_cskn ay sorma sare dedik herkes one ya dedi alya dedik bu sefer bu ne sanki al ya bunu der gibi dedi gerçekten illa beğenmeyen laf yapan çıkıyor özellikle alya çok hoşuma gitti naif narin bir isim diye begenmediklerinde de ben kafaya takıyorum halbuki bir isimde karar kılıp kimseye soylemiycem doğunca bebeğim zaten herkesin dili kulağı ismine alışacak