Kızlar merhaba. 33+5 deyiz. 2700 dedi doktor. 1 ay önceki kontrolde 1800 dü. Ben 2 kilo vermişim bebek almış 😅. Epey tontik olacak. Daha ne kadar kilo alabilir ki bu kiz doğana kadar 🤷🏻♀️. Haftasına göre ilerdeymis. Tokluk Kan şekerime baktiricam tekrardan