morportakal Busra1644 bizimki 30. haftada 1.5 kiloydu +- 300 gr demişti doktor. Benimki azıcık dombili mi acaba ya 😅
Perikizi83 Benim 29 haftalık ama ultrasonda bir hafta ileriden gidiyor.bugün dr gittim 1.507 gram , ben 6 kilo aldım
Busra1644 Obirgebe yani tabiki en önemlisi sağlıklı olsun da doğunca öyle böyle alıyorlar zaten🥰 sırf meraktan açtım postu da
Obirgebe Busra1644 hani bazıları yok yüksek rakamlar söyleyebilirler moralin bozulmasın ölçüm dazla yada eksik çıkariliyor 😅 2 hafta var aramızda
btlbsr Busra1644 30+6 1765gramdı o zamanlar biraz tombikti ama şimdi normale döndü ☺️ Sizinki de normal bence
Busra1644 btlbsr doktor da iyi haftasıyla dedi ama ben işte meraktan, acaba minyon mu olucak düşüncesi var kafamda ☺️
Busra1644 Yamur12345 bide sizinliler erkek bebek mi acaba bayanlar😌😌 erkekler biraz daha yapılı oluyor diye
Nskyhn Busra1644 ya benimki tombiş mi şimdi anlamadım 28+3 1338 Gr dedi doktor baya iyi dedi ben de şok oldum
Busra1644 Nskyhn çok çok iyi canım maşallah barekALLAH 🤲😘 neler yiyip içiyorsun canım paylaş bakalım😌