Kele-bekler1 yaa hadi inşallah diyelim o zaman bende 29 yaşındayım ilk evladım olcak allahım sağlıkla nasip etsin ben kız evladıda erkek evladınada annelik yapmak isterim rabbimde 2 meyveden tattırsın ama içime de kız doğuyor gibi Zeynep de kız dedi tahminde bakalım eşimde kız erkek asla ayırmaz ama kayınbabam başlarında duramamış eşim kardeşleri hep o yönden eksiklik hissetmiş ondada bi tık şimdi yada sonrası için farketmez bi oğlu olsun her daim arkasında olsun içinde var hissediyorum