Kele-bekler1 Bugün doktor kontrolümüz vardı bebeğimizi ve kalp atışını duyduk 6-7 haftalık cinsiyet halinden anlayanlar vardı rica ediyorum bi bakabilir misiniz 🥰 ilk bebişimiz çok heyecanlıyız 😍 Allahım herkesin bebeklerini sağsağlim kucağına almayıda nasip etsin insallah🙏🏻 ![https://resimyukle.io/r/Mf4DDYeHUZ]
Zey-neppp Kele-bekler1 ben gördüm 😂☺️ Senle aynı mı bilemem ama canım. Sen ne hissettin önce senden duyayım 😂😂
rizelipek Pardon ama kalp atışını yeni duymuşsunuz ve daha çok küçük tabii ki merak ediyor olabilirsiniz ilk gebeliğiniz sanırım Bir tek benim galiba bu cinsiyete çok önem vermeyen Öyle ki artık rahmine düşer düşmez buraya girip cinsiyet soruyorlar 🤷🏻♀️
Kele-bekler1 Size göre farklı ve saçma gelebilir yada 2. 3. Çocuğunuz olup merak etmiyor olabilirsiniz ama bu kadar uzun bilinçsiz ve kalp kırıcı bir mesaj atmak yerine böyle yorumlardan uzak durabilirsiniz buraya sadece maksat muhabbet olsun diye yazan bir sürü arkadaşım var. Ve lütfen bu kadar meraksızsanız böyle bir uygulamayıda kullanmayın bence gerek yok 🤷🏼♀️ 🙋🏼♀️ rizelipek
Mervekara5 rizelipek neden garip karşıladınız çok güzel değil mi bende hep cinsiyet düşünüyorum açıkçası ikiside olsa çok mutlu olucam ama merak iste
Bebekadam1_ Kele-bekler1 attığın için sağol bakamasamda . Allah sağ saglim kucağına almayı nasip etsin
Kele-bekler1 Oldu canım beniim çok şükür çok sağol 🤲🏻 Allahım kucagımıza almayıda nasip etsin inşallah🥰🙏🏻 Sehrbnon122