Esmezgulcin93 Bugün yaptım 5 saniyede çıktı arkadan kaset test yaptım onda çıkmadı bozuk olan test 5 saniyede böyle olmaz heralde
Burcu0707 Esmezgulcin93 oncelikle kontrol cizgisi ondeki koyu olan ama diger cizgiyi goremedim okadar cok idrarda tutmussunki idrar emmekten renk cumbusu olmus bence gebelik yok gibi
Hayal_Annesi Bade0022 günüm 3-4 gün bana göre geçti midem bulanıyodu yaptım çok silikti çizgi ertesi günü test verdim çıktı ama doktor haftaya yine gel dedi değerlerim yükselmişti öyle kuzum
Burcu0707 Esmezgulcin93 kan verme kaset test dene bu test negatif cunku bunda cikmayan digerlerinde hic cikmaz
Burcu0707 Esmezgulcin93 yok gibi gorunuyor zaten testede rabbim tex vakitte nasip etsin ins pozitife doner
Gmzbiri Bade0022 pek bi şey anlayamadım fotodan canım. Yalnız bu kaset testler adet günü ya da gecikince yapılıyor. Bunun yerine erken gebelik testi alıp sabah ilk idrarla tekrar deneyebilirsin.