Bade0022 Adetime 4 gün var çıplak gözle çok göremesemde burada okuduğum ve edindiğim bilgiyle fotografın rengiyle oynayarak bakmaya çalıştım sizce umut var mı ?
Neslismom Bade0022 erken gebelik testi al canım bunlar adet gecikince yapılan test erken alırsan daha net görebilirsin
asraca Bade0022 ya valla altta az bişi renk görünüyor var gbime geldi sabah ilk idrar mı sabah çıkıp akşam idrarda çıkmıyodu ilk benimde ama bi silik çizgi bi renk vs az da olsa gebelik belirtisi canım inş vardır ben var diyorum
Hayal_Annesi Bade0022 canım umut vermek istemem ama benimde böyleydi 18 haftalık gebeyim inşallah senin de öyledir
BetulYolacan Yok gibi. İdrarda adet gecikmesinden sonra pozitiflik çıkıyor su an negatif demek içinde erken.
crazymommy Benimde böyle çıktı dün gittim 4.17 beta çıktı hamilelik muhtemelen yeni başlıyor 4-5 gün sonra bence kan testi ver netleşsin ben dün boşuna vermiş oldum 😊
Elizya18 crazymommy ay hadi inşallah ya bizimde 4 gunumuz var adetimize arkadaşım @Bade0022 bende diyorum çizgi görüyorum ama
Bade0022 Burcu0707 bakalım inşallah vardır 4 gün var adete adet günü yada bir sonraki gün kan verirsem belki net belli olur
Bade0022 Esmezgulcin93 sol ust tarafta 3 çizgi olAn bölüme gir orda fotograf yükle var ya ona tıkla yada bu linke https://mutluresim.com/
Burcu0707 Esmezgulcin93 oncelikle kontrol cizgisi ondeki koyu olan ama diger cizgiyi goremedim okadar cok idrarda tutmussunki idrar emmekten renk cumbusu olmus bence gebelik yok gibi
Hayal_Annesi Bade0022 günüm 3-4 gün bana göre geçti midem bulanıyodu yaptım çok silikti çizgi ertesi günü test verdim çıktı ama doktor haftaya yine gel dedi değerlerim yükselmişti öyle kuzum