Kızlar benimde adet düzensizliğim var hapsiz olmamiyirum Haziran ayında oldum ama ağrılı oldu hatta tedavi falan gördüm çatlatma iğnesi ama nasip olmadı
Bu ay hesapladığim adet tarihim bayramda olmam lazımdı.bayram bittmi lekenleme şekilde geldi sonradan kan gelmeye başladı ama yoğun değil ped bile kullanmadım yani sadece ben adet olacgm zaman ayağım ağrıdı kasık ağrısı olurdu ama kasık ağrısı olmadmi. Hala devam ediyor az az geliyor test yapmaya da korkuyorum. Kasık ağrım oluyor kafam çok karışık . rabbim herkse nasip etsin inşallah 🌺 2 yıl bitecek