gozdetrhn merhaba adetim düzensizdir ama 4 gün gecikmem var 2 gün önce belli belirsiz kahverengi lekelenme olmuştu aşırı derecede kasıklarımda ağrı var sizce birşeyler olabilir mi? yoksa hava değişimi mi etkiledi kafam çok karışık 🥴 test yapmak istemiyorum bir tane kimyasalım var endişeliyim
crazymommy gozdetrhn Benimde kahverengi lekelenmem oldu bir gün sonra idrar testi pozitif beta da 4.17 çıktı canım Regle 2-4 gün kala oluyormuş bu kanama , eğer pembe kahveyse çok az damla damlaysa bi test yap derim
Mervekara5 gozdetrhn canım benim de lekelenmem olmustu bazen belirti olabiliyor test yapman en iyisi olacak 🤌🏻
crazymommy Neslismom Nesliss momiii çıktı sonucum 😂😂 4.17 reglimden önce olduğu için muhtemelen yeni başlamış, yerlesme kanaması varken test yaptırdım daha betamın artmasına izin bile vermeden 😂 perşembe beta artışına bakmaya gidicem İnşallah 🤗🤗
yenihamileyiz Benim de adetim düzensizdir, kimyasal olmasına karşın 1 hafta bekleyip öyle test yapın benim fikrim, insan ister istemez üzülüyor yoksa
-Naz- yenihamileyiz galiba benim kimyasal 5 günüm geçti test yaptm dün doktor 5 dedi bugün adet oldum sancidan ölüyrm