Mdngny amin allah razı olsun. Evet bu süreçte yalan yok bebeğimi düşünemedim doğru düzgün beslenmedim çok ağladım yıprandım sonrasında kendi kendimi yedim özür diledim bebeğimden onun bir suçu yok istemeden üzdüm onu da mutlaka hissediyor annenin ruh halini bebekler. Şimdi onun İçin daha dirençli güçlü olmam gerekiyor bunu anladım