2bebetoluanne Sizin öyle denk gelmiş olabilir ama normal bir devlet Hastanesi’ne kaydı yoksa gebenin açılması dahi olsa almayabilir. Kadın doğum hastanesi her türlü alır ama sıradan devlet hastanesi almayabilir. Gözümün önünde iki tane gebeyi reddettiler kadın doğum Hastanesi’ne git burada kaydın yok doğurtamayiz diye. Her hastane aynıdır diye sallamamak lazım o yüzden bazı hastaneler katı bu konuda.