Devlet hastanesine ilk zamanlar gittim sonra hep özele gittim şuanda da başka bi devlet hastanesinde doğum yapmak istıyorum bugun gittim bakmadılar randevusuz olduğum için gerçi 38haftadan sınra bakıyolarmış ama hiç gitmediğim için özele gittiğim için bakmadılar doğumdada aynı şeyi yaparlarmı