vesilece yoooo aylarca gittiğim doktor değil iki defa gittim buna oda kendini birsey sanıyor tek kliniğe sormadım başka Bi yerlede görüştüm doktorun söylediği şey bu anne bebekte sıkıntı yoksa bekle bebeğin iyice gelişsin dedi o yüzden Bi iki hafta daha beklicem acelesi yok ikimizde iyi şükür….