cylnacelya35 Şimdi çıktım doktordan benim bebek dönmemiş makat gelişi haftaya pazartesi sezeryanla alalım dedi bebeğim 37×3 günlük erken değilmi Allah aşkına bilgisi olan yazsın moralim bozuk sizce beklimmi daha sizce
Deletedmom73711 cylnacelya35 Pazartesi 38+2 oluyor, genelde ilk doğumda 38-39 haftada yapılıyor yani sezaryen doğum için erken değil. Moralini bozma, akışına bırak🤍
Emineyakupoglu cylnacelya35 hayır canım döner merak etme 1 hafta önce bende böyle bir post açtım dün 38 haftalık oldum kontrolde bebeğimin dondugunu söylediler hatta annem sancı gelince bile bebeklerin döndüğünü söylüyor benim 2 ncı hamileliğim ilki normal doğumdu inşallah bunu da normal istiyorum eğer sen ve bebek için sıkıntı yoksa sezaryen tercih etme bence
cylnacelya35 Deletedmom73711 37+3 ozamana kadar 37 bitiyor dolduruyor bile bende 39 bitsin istiyorum 3 hafta önce bebeğin kilosu 1700 bugün baktı bebek 3500 dedi 3 haftada bukadar hızlı kilo alması demesi hiç normal gelmedi iptal edecek doktormu yok sanki tuhaf birsry yah benim Bi sıkıntım yok bebeğinde yok hersey normal neden böyle ısrarcı erken almaya anlamadım beklicem iki hafta daha 40 na kadar bekleyenler var onlara birsry olmuyor babamı olacak yah
cylnacelya35 Emineyakupoglu yah bu benim ikinci bebek ilki sezeryandı aradan 8 yıl doldu geçti bunun kontrol lerini devlette yapıyorum makat gelişi olduğundan eğer normal doğum konumda olursa dönerse normal özelde yapmak ıstiyorum yapan Bi yer var orada yapmak istiyorum sezeryan için gün verdi doktor eğer aradığımda gelmesen birdaha gelme dedi bana azarladı bide sarımsam iptal edicem sezeryan olursada başka Bi doktor yapsın artık başka Bi hastanede başka Bi doktor artık….
cylnacelya35 cylnacelya35 ilk se neden sezeryan ki doktormu dedi sezeryan yoksa sizmi istediniz sezeryan yapmayı….
cylnacelya35 vesilece özel Bi klinikde doktorla konuştum 38 buçuğa kadar bekle sezeryan olma hemen 38+3 daha erken doktorların işine geliyor eger sezeryan olacaksan da bebeğin gelişsin iyice herşey normalse tabiki dedi herşey normal acelemiz yok…..
vesilece cylnacelya35 bende 39da sezaryen olucam canım yani 3 gün için özel kliniğe güveniyorsan, aylarca takip olduğun doktoru dinlemiyorsan sen bilirsin 🙈🙈