yagmurrrra 26+3 üm 12 kilo almışım bende😅 ama tek fark benimki ikiz gebelik. 52 ile hamile kaldm suan 64üm. Gören herkes hiç kilo almamışsın sadece karnın büyümüş top yutmuş gibisin diyor. Boyum 167 onun etkisi olabilir. Bide şuan zaten bebeklerim birer kilo. Suları, rahim, plesanta derken yarısı onların kilosu sanırım😅