yagmurrrra sen de benim gibisin 😂 ben de 168 boy şu an 67 kilodayim. Ama sanki hiç kilo almadım gibi. 28+4 teyim herkes 4.aya yeni girdim sanıyor 😂 göbeğim yok bacaklarım normal bebek normal anlamıyorum ben de. Kilo aldım ama biraz aldım. Bence bebeğin suyu , göğüsler falan ya. Bı de ben çok sağlıklı besleniyorum yazın da terliyoruz ya. Vücuttaki ödem , yağ gidiyor yerini protein falan alıyor. O yüzden vücudumuz hep aynı gözüküyor bence