Crnn_1 ay bende bir tek kendimi sanırdım. Eşim dünya da senden başka bu kadar kimse sevemez bence bu meyveyi ne anlıyorsun diyor🤣 evimden eksik olmaz vallahi. Ye kız hiç bir şey olmaz afiyet olsun. Nektarin gecesi düzenleyip buluşalım. Meyvedaslarim🤣🥰